Ako sa staráme o spokojnosť našich klientov?

Ako sa staráme o spokojnosť našich klientov?

Pre každú firmu, Ares bus nevnímajúc, je nesmierne dôležité, aby svojim klientom poskytovala služby na vysokej úrovni. Sme toho názoru, že okrem poskytnutia kvalitných služieb, v našom prípade je to poskytnutie zájazdu, by každú firmu mala zaujímať aj spokojnosť klientov s týmito službami. Spoločnosť Ares bus, ktorá pôsobí v oblasti autobusovej dopravy preto zaujíma spätná väzba.

Uvedomujeme si, že zisťovaním spätnej väzby od klientov sme neobjavili teplú vodu. Myslíme si, že zisťovanie spätnej väzby je faktor, pomocou ktorého dáva každá firma, napríklad aj Ares bus najavo, že jej záleží na vybudovaní pevnej a stabilnej pozície na trhu. Jednoducho povedané, ak chcete vedieť, kde sa máte zlepšiť, mali by ste sa to opýtať ľudí. Už naši predkovia hovorili „koľko ľudí, toľko chutí“ a pomocou spätnej väzby môžete tieto „chute“ nájsť a postupne sa zlepšovať.

Nezáleží na tom, či ste riaditeľom školy a pozreli si našu sekciu „školské výlety“ alebo ste si s partiou kamarátov všimli na stránke spoločnosti Ares bus možnosť „zájazdy“ a jeden z nich ste si vybrali. Zaujíma nás spokojnosť, názory, skúsenosti a návrhy na zlepšenie, zo strany našich klientov. V prípade školských výletov, po dohode s triednym učiteľom alebo riaditeľom školy sme ochotní požiadať o spätnú väzbu aj samotných žiakov.

Spoločnosť Ares bus v záujme zisťovania spätnej väzby postupuje tak, že do piatich dní od uskutočnenia zájazdu pošle na e-mail svojim klientom krátky dotazník. Približne do piatich dní zostávajú dojmy z každej ľudskej skúsenosti pomerne čerstvé, takže ich človek vie aj dobre opísať. Vieme, že čas je vzácna komodita. To je aj dôvod, prečo do tohto dotazníka umiestňujeme väčšinou otvorené otázky a v prípade uzavretých otázok sa snažíme byť skromní. Nebojte sa nám vyjadriť svoj názor. Pochvala či kritika, to všetko nás môže posunúť vpred.

 

 

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *